Wij werken met cookies om uw surfervaring te verbeteren
Ok Meer Info
menu afbeelding

BLIJF NIET ZITTEN MET JE VRAGEN!

Bleef uw vraag ook na het verkennen van veelgestelde vragen en antwoorden in onderstaand overzicht nog steeds onbeantwoord? Aarzel dan niet en neem contact met ons op.



  • Waar is de bakkerij en hoe gaat alles in zijn werk?

    Elke nacht staat een gemotiveerd team van ervaren bakkers en patissiers voor u klaar om u terug de beste producten aan te bieden. Vanaf 00 u worden onze ovens in de beversesteenweg terug gestart om alles op tijd en stond klaar te krijgen. Vanaf 04 u starten onze chauffeurs met hun dagelijkse rondes, ook zij doen hun uiterste best om alle producten op tijd ter plaatse te krijgen. Ook onze verkoopsters van onze winkel aan het stationsplein helpen onze bakkers een handje, zij bakken namelijk hun eigen koffiekoeken, vanaf 6u30 vindt u er dagelijks heerlijke ovenverse koffiekoeken.

  • Hoe komt het dat mijn winkel niet altijd alles heeft bij de opening?

    Het kan zijn dat bij het openen van een winkel nog niet alle producten aanwezig zijn, dit door het feit dat alles vanuit de beversesteenweg moet vervoerd worden, maar onze chauffeurs doen hun uiterste best om elke winkel zo rap en zo goed mogelijk te bevoorraden. Gelieve hiermee rekening te houden, vooral tijdens wintermaanden door een glad wegdek en/of zware sneeuw- of regenbuien. Indien u benadrukt dat u uw bestelling (zeer) vroeg wenst af te halen doen wij ons uiterste best om ervoor te zorgen dat deze in orde is op het door u aangegeven tijdstip.

  • Hoe komt dat elke winkel een verschillend aanbod heeft?

    Dit komt door de vraag van de klanten. In de winkel in de westlaan is er bijvoorbeeld meer vraag naar kaas en taarten waardoor het assortiment taarten en kaas daar groter is dan in een andere winkel. Niettegenstaande vindt u in de andere winkels ook kaas en taarten terug maar dan in beperktere mate. Ook wordt er rekening gehouden met de grootte van de winkel en het aantal klanten die er dagelijks over de vloer komen. Alle producten binnen het bakkerij Ignace segment zijn in elke winkel op aanvraag te verkrijgen.

  • Tot wanneer kan ik bestellingen doorgeven?

    U kan uw bestelling doorgeven tot de dag voor de afhaling. Indien u bijvoorbeeld iets wenst te bestellen om de zondag af te halen dan kan u uw bestelling nog doorgeven tot de zaterdagavond. Indien u nog een bestelling wenst te plaatsen na de openingsuren van uw winkel dan kan dat op het nummer 051/24.92.44 ( het nummer van onze vestiging in de beversesteenweg) op het antwoordapparaat van de bakkerij. Gelieve alles duidelijk in te spreken en vermeld duidelijk uw naam, waar en wanneer u uw bestelling wenst af te halen.
    Een voorbeeld :
    Goededag, ik wens een bestelling door te geven op naam van "xxxxxx".
    Ik zou graag 1 groot bruin rond boerenbrood en een 4 personen aardbeientaart op zanddeeg hebben om af te halen op vrijdag 5 augustus in de beversesteenweg.

    Wij vragen u vriendelijk om grote bestellingen ten minste 2 dagen op voorhand door te geven.

Vraag naar uw spaarkaart
in onze vestigingen
DAGELIJKS VERSE
EN AMBACHTELIJKE
PRODUCTEN
RUIM ASSORTIMENT LEKKERe
BELEGDE BROODJES

Ignace, de warme bakker in uw buurt

Wij streven steeds naar een tevreden klant

Altijd dat ietsje meer

Ignace, vakmanschap binnen handbereik.

© Ignace 2018 | Disclaimer | Privacy Statement | Cookieverklaring | Site by Plenso